Voor het melden van een overlijden hebben wij de volgende documenten nodig:
Kopie akte van overlijden
Kopie van jouw geldige legitimatiebewijs
Een door een notaris opgemaakte Verklaring van Erfrecht of;
Een door een notaris opgemaakte Akte van Verdeling of;
Het testament van de overledene met daarbij een Verklaring van het Centraal Testamentenregister dat dit het laatste testament is of;
Als er geen testament is en je was getrouwd in gemeenschap van goederen: een Verklaring van het Centraal Testamentenregister dat er geen testament is of;
Een kopie van de huwelijkse voorwaarden als je onder huwelijkse voorwaarden was getrouwd.
Je bereikt het Centraal Testamentenregister op telefoonnummer 0900 114 41 14.
Je kunt het formulier en bijbehorende documenten digitaal of per post versturen.
Voor het melden van een overlijden hebben wij de volgende documenten nodig:
Kopie akte van overlijden
Kopie van jouw geldige legitimatiebewijs
Een door een notaris opgemaakte Verklaring van Erfrecht of;
Een door een notaris opgemaakte Akte van Verdeling of;
Het testament van de overledene met daarbij een Verklaring van het Centraal Testamentenregister dat dit het laatste testament is of;
Als er geen testament is en je was getrouwd in gemeenschap van goederen: een Verklaring van het Centraal Testamentenregister dat er geen testament is of;
Een kopie van de huwelijkse voorwaarden als je onder huwelijkse voorwaarden was getrouwd.
Controleer je gegevens en klik op verzenden.